петак, 21. август 2015.

MOJA STVARNOST - 01

Aforizmi - Kokan09



- Moj psihijatar kaze da ovaj svet oko mene ustvari ne postoji i da je on plod moje maste!

- Ako su oci ogledalo duse onda su oci i izvrsioci njenih htenja!

- Stalno pokusavam i nikako ne uspevam da objasnim sebi sta je to i sta ima od toga onaj koji zeli da vlada nama!

- Prastati nekome nesto, a da se taj neko nije pokajao za to nesto je besmisleno!

- Pod pojmom pravde ljudi najcesce podrazumevaju ispunjavanje svih njihovih zahteva ukljucujuci i one osnovane i neosnovane!

- Nije kvalitetan sagovornik onaj ciji nam se stavovi svidjaju nego onaj cije argumentovane stavove cenimo!

- Ne boj se neuspeha u zivotu. Pokusavaj stalno i stalno, mozda jednom i uspes!

-Od nastanka ljudskoga roda do danas postojala je samo jedna pravda, pravda jacega!

- Od zivota moras uzeti sve sto je tvoje, a drugome ne daj sto je njegovo. Mozda je to sebicno ali je uspeh zagarantovan!

- Ako je Zemlja planeta koja se okrece oko svoje ose zasto onda nasa stalno stoji u mestu!

- Ne vredi ti da mislis ako si iznutra prazan!

- Potcenjen covek je opasniji igrac od precenjenog zato sto potcenjen covek uvek drzi svoje adute u rukama!

- Tesko je sa ljudima koji su zadojeni sujetom i ne odstupaju od svoje istine razgovarati argumentima i cinjenicama!

- Iskoristite tudje zlo i naucite iz njega ono sto trebate izbegavati u svome zlu. Jedino tako mozete tudje zlo dobro iskoristiti!

- Postoje uvek dve istine; izgovorena i neizgovorena. Ona neizgovorena je prava istina i ona je zakopana duboko u nama. Izgovorena istina nam sluzi da lazemo sebe i sve oko sebe!

- Ovozemaljske nade ispunjavam odmah dok mi za nadzemaljske ipak treba malo vremena!

- Lazu oni koji tvrde da je pas najbolji covekov prijatelj. Juce me je jedna kucka ujela za srce!

- Drustvo nam je postalo toliko otudjeno da me komsije gledaju kao budalu kad ih u prolazu pozdravim i pozelim im dobar dan!

- Demokratija je kad neki zive kako hoce, a druge pustaju da zive kako mogu!

- Lepo je sanjati i zeleti ali tesko je, uglavnom i nemoguce te snove i zelje ostvariti!

- Svoje strasti iskazujem javno, a svoje nastranosti izkazujem tajno!

- Ne spadam u lencuge samo nisam motivisan da radim!

- Kada bi ti se zlo prikazalo u svoj svojoj istini ti bi ga odmah odbacio, zato se ono i prikriva da bi sa sebe skrenulo paznju dok ti se prikrada sve blize i blize!

- U mom zivotu postoje dve vrste ljudi; oni koji mi znace nesto i oni koji mi ne znace nista. Sa onima koji mi znace nesto pokusavam da se razumem dok na one koji mi ne znace nista ne vredi trositi vreme!

- Ako se kojim slucajem razidjemo u ovom zivotu cekam te u sledecem na nasem starom mestu!

- Onima koji danas jedu sve sto je bilo juce, nije pisano sutra jer ce prvo njih pojesti prekosutra!

- Sve dok ne rascistimo sa prosloscu ne mozemo ocekivati nista od buducnosti!

- Kazu da treba dati sebe makar ponekad nekome da bi video ko si i kakav si? A sta ce se desiti ako se tom nekom dopadnem ovakav kakav sam pa nece hteti da me vrati meni i ima li uopste smisla ocekivati se nazad ako se vec nekome das?

- Trazim neko zensko celjade koje bi htelo samo da sedi pored mene, cuti i slusa me dok joj pricam bajke!

- Sve dok se bavis analizom prijatelja neces ih imati!

- Samo deca i mladi ljudi veruju u to da zivot nema i svoju silaznu putanju!

- Zaljubljivanje je prijatno osecanje u pocetku, ali se kasnije shvata da smo izmisljali osobu u koju se zaljubljujemo jer je vidimo onakvom kakva bi hteli da bude, a ne kakva ustvari jeste ta osoba!

- Da bi zene postigle svoje ciljeve ne mogu sebi dozvoliti taj luksuz da imaju osecaje!

- Ako ste dozvolili da vam izrastu dlake na jeziku onda vam on moze posluziti jos samo da stavite nitroglicerin pod njega!

- Gresimo kada ocekujemo od zivota da nam pokloni ono sto nam prirodno pripada. Za neke stvari se moramo sami izboriti pa makar ih morali i silom od njega uzeti!

- Izgovorena rec ima rok trajanja. Samo napisana rec nema rok trajanja i moze trajati vekovima!

- Tranzicija nam je stvorila dve kategorije ljudi; one koji zive opusteno i one koji zive otpusteno!

- Nije tako tragicno sto je Srbija ekonomski propala vec sto su Srbi u toj ekonomskoj propasti izgubili pamet i mozda ce se jednom Srbija i izvici iz te ekonomske propasti ali se Srbi nikada nece opametiti!

- Ponovo su nam najavili poskupljenje struje tako da cemo verovatno morati ugasiti i onu poslednju sijalicu sto nam gori na kraju tunela!

- Leskovcani za svoje psihicke probleme ne koriste bensedine. Oni probleme te vrste resavaju krilaticom: "Turi prst u uvo i bole te ku*ac za sve!"

- Istinske vrednosti ne poznaju ekonomske i socijalne granice!

- Kad psihopata udje u tvoj zivot, to neces ni primetiti sve dok tvoj zivot ne postane njegov!

- Naravoucenije, ne zaboravite, racun se uvek ispostavlja na kraju!

- U izgubljenom svetu zive izgubljeni ljudi osim onih kojima je pad motiv za ustajanje!

- Dug je tezak i mukotrpan put do uspeha, cak i do obicne afirmacije i ugleda. Uspesi i rezultati proporcionalni su ulozenom trudu!

Nasa podsvest pravi selekciju kao najfinije sito i u svest nam propusti samo "slike" koje su bile sustinski prozivljene, ostalo se zaboravi!

Toliko se bojim gubitka da me samo taj strah sprecava da nekom ne jebem mater!

- Mnogi su zaboravili kako je to biti covek. Ali na nasu srecu ostalo je jos par komada koji se toga secaju i njih bi trebali staviti u muzej!

- Udri brate muski i to medju noge!

- Sta je to strah? Dal' je to glupost, neznanje, razlog ili izgovor?


Autor: Slobodan Kostic

Нема коментара:

Постави коментар