петак, 21. август 2015.

MOJA STVARNOST - 09

Aforizmi - Kokan09



- Nista ne boli kao zajedljive palanacke price koje svemu dodaju jednu nepodnosljivu gorcinu!

- Provincija cuva u sebi palanacki ucmali zadah koji svojim smradom obesmisljava sve pred sobom!

- Kada stavite visoko i nisko obrazovanu osobu uvek se to zavrsi tako sto niskoobrazovana potpuno unazadi onu drugu stranu, u svakom pogledu!

- Previse je kokosaka koje ne dozvoljavaju orlu da se vine u nebo, ubedjujuci ga da je i on kokoska ... ali ipak je orao taj koji odlucuje, a ne kokoske!

- Kultura nam je na svim pozicijama diskriminisana, svaki, cak i neznatan pokret znacio bi joj puno!

- Drustvo na je postalo kao Rubikova kocka koju niko nikad nece moci sastaviti jer ona ima 43 triliona pogresnih i samo jednu pravu postavku!

- Civilizovan covek je pre svega pitom duhom i svestan umom. Pitanje je, ima li na svetu takvih ljudi i ako ih ima ... koliko ih ima?

- Ljubav koja se cuva i daruje od srca, je blago koje se ne moze nikada potrositi ni izgubiti!

- Nikada ne podizi zastavu pobede na ivici propasti!

- Jedino prava sloboda i snaga covecanstva su toliko silni kao tiha voda koja breg roni!

- Dobronamerni ljudi su duboko istraumirani sopstvenom slaboscu pred svetom i beze u svoje samoce prepustajuci zlu i praznini da vlada nama!

- Danasnji sistem je genocidan i uci nas otudjenosti bez osecaja za druge i melje coveka otudjenog od drugih dok ga ne otudji i od samog sebe!

- Drustveni autizam se zacementirao, koriste se slogani kao "sledi svoje instikte", ili "zgrabi dan", ili "ucini nesto za sebe", kao da postoji citava industrija posvecena tome da duhovne rane prekriva flasterima, a smrad trulezi resava dezodoransima!

- Ovi sto "brinu tudje brige" i bave se tracevima, sude o tudjim zivotima, boluju od autizma. Njihov odnos sa drugima se iskljucivo bazira na projekciji. Nema tu empatije, nema pravog razumevanja, nema pravog ucestvovanja u zajednici ljudi!

- "Gledati svoja posla" je najomiljenija i najrasprostranjenija floskula danasnjice. Zahvaljujuci njoj ceo svet je danas tu gde jeste!

- Ako nemas samopouzdanja ne mozes nigde sam, oteraj sve malodusne stvorove iz svoje svoje glave i onda samo hrabro napred!

- Svako najvise tezi da brine prvenstveno o sebi, mada, u sustini svi mi najvise zavisimo jedni od drugih!

- E moj jadni covece, dok ti se drugi budu divili i hvalili tvoje reci i misli, za njih ces uvek biti mali i obican coveculjak!

- Covek koji celog svog zivota kao pomahnitao trpa svoje bogatstvo samo za sebe, pod utiskom da je bogat, tesko da van te svoje lazne predstave sebe moze smatrati kao bogatog jer on je ustvari ubog!

- Radjanje, bolest i smrt  su najbolji poslovi danas, a oni koji se tim bave su pravi lesinari jer se raduju nasoj nesreci, zeljni naseg novca!

- Verujete da su samo bogatasi pokvareni, a da siromasni nisu? Varate se! Verujte samo u novac jer on nikada nikog nije izneverio, covek jeste!

- Najlakse je biti pesimista i misliti kako je sve lose, jer tesko je pokrenuti se i verovati u bolje sutra!

- Sto je ego jaci, veci je i osecaj razdvojenosti medju ljudima!

- Dobar covek, karakteran, posle izgubljene ljubavi moze osetiti samo bol i prazninu. Mrznja je rezervisana za ljude otpale od vere u coveka!

- Svi mi, na pocetku izadjemo iz ku*ca, a na kraju svi opet odemo nazad ... u ku*ac, svidjalo se to nekome ili ne!

- Jedine akcije koje ne prourokuju suprotne reakcije su one koje su u svrsi viseg dobra!

- Svaki covek iskaze i ono lepo i ono ruzno sto nosi u sebi, pitanje je samo trenutka i okolnosti kada ce to da se desi!

- Upao si u zamku onog momenta kad shvatis da nemas dovoljno razloga da ostanes, a ni dovoljno snage da odes!

- Skinuti masku i setati bez nje je hrabrost koja se granici sa ludoscu. Teorijski, to moze svako, a praksa kaze, samo retki!

- Lepo je biti obican posmatrac jer aktivizam je ipak precenjena stvar!

- Svi mi pokusavamo da onog drugog oblikujemo prema svojim zeljama, a taj pokusaj nam uglavnom donese kraj ljubavi ili veze i samo nas promeni, a onaj koga smo hteli da ukalupimo u nama odgovarajuci model, ostane isti!

- Ako amatrate da je sasuti nekome u lice iskrenost, onda se varate jer to je ipak bezobzirnost!

- Citavog zivota negde idemo i kad dodjemo na njegov kraj shvatimo da smo ponovo na samom pocetku jer od sebe nismo mogli nigde otici!

- Koga zanima dusa drugog coveka i sta je tom coveku na srcu!

- Kolicima pameti i kolicina novca nigde nisu pod znakom jednakosti, jer da je drugacije, samo bi pametni bili bogati!

- Uspesan covek nije samo onaj koji ima pare nego i onaj koji svoju decu nauci da rade da bi i oni bili uspesni u poslu kojim se bave!

- Beograd je Srbija, a Srbija je periferija Beograda!

- Ne znam zasto ali moj pas samo napada postara!

- Govorila mi je kako smo isti, sve dok se nije skinula!

- Sunce napolju sija, a u glavi mi pljusti kisa!

- Ima pevacica koje su navatale momke mladje od sebe 30 god. pa bih i ja mogao da ocekujem neku sto je umrla pre 40 god. ili neku zivu od 70!

- Trenutna situacija je takva da predsedniku mozemo videti ledja samo u ogledalu!

- Imamo vlast na koju nemamo sta da se zalimo. Oni gledaju svoja posla, a za narod ih boli dupe!

- Ova vlast je prodala sve sto se prodati moglo. Ostala je samo magla koju sad prodaju svojim gradjanima!

- Kad se drzava pretvori u kupleraj onda je stvarno politika kurva!

- U ovoj tranziciji nasi radnici su super prosli. Sacuvali su obraz, a sve ostalo se prelomilo preko njihovih ledja!

- Ode covek, ni zdravo mi nije kaz'o!

- Smrt na pesackom prelazu. Vozac pregazio zebru i pobegao sa lica mesta!

- Radim honorarno i za taj rad dobijam honorar. Za platu ne smem da pitam jer stvarno bi bilo neumesno da pitam za nesto sto ne postoji!

- Boze, budi bar malo Covek danas pa ispuni neku zelju. Sigurno ti nakupio podugacak spisak?



Autor: Slobodan Kostic

1 коментар:

  1. zdravo ovo je moja priča! Bila sam sedam godina u braku bez djeteta, zbog čega se moj muž počeo čudno ponašati, u zadnje vrijeme dolazi kući i više ne provodi vrijeme sa mnom i rekao je da želi razvod. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je doktorica rekla da ne postoji način da zatrudnim to mi stvarno zagorčava život. sve dok nisam naišao na prijatelja koji mi je s interneta pričao o DR Alabi kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje sam ja prolazila pa sam ga kontaktirala na:(dralaba3000@gmail.com) i objasnila mu je sve mi je rekao trebao biti osiguran prije nego što je mogao baciti čaroliju na ponovno okupljanje kako bi vratio mog muža, što sam i učinila, a on je poslao snažnu molitvu koju sam morala izgovoriti usred noći dok je bacio čaroliju ljubavi. Bilo je čudo 24 sata kasnije moj jedini muž mi se vratio i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je u potpunosti spreman podržati me u svemu što želim, brzo nazovi DR Alabu i reci mu što se događa trenutak i također mi je pripremio i poslao biljni lijek za koji je rekao da će izliječiti svaku neželjenu bolest ili infekciju koja me spriječi da zatrudnem i potom me uputio kako da ga koristim prije susreta sa svojim mužem. Evo nakon korištenja ove autohtone biljke i korijena, nekoliko tjedana kasnije počela sam osjećati znakove trudnoće svuda po sebi, bila sam stvarno trudna i upravo sam rodila dječaka u 1 mjesecu. Kunem se da će cijeli svijet saznati za DR Alabu jer je spasio moju vezu i koji mi također daje djecu koju danas mogu s ponosom zvati svojom. Za svaku ženu koja misli da je to nemoguće, evo prilike da se nasmiješi i donese sreću svojoj obitelji, ljubazno kontaktiraj DR Alabu putem e-maila na: (dralaba3000@gmail.com). Ili ga WhatsApp/Viber putem +1(425) 477-2744, On je doista Bog poslan da donese izgubljene ljubavnike i donese sreću..

    ОдговориИзбриши