петак, 21. август 2015.

MOJA STVARNOST - 06

Aforizmi - Kokan09




- Samo autisticni mogu biti potpuno srecni usred ovoliko nesrece svuda oko nas!

- Najbolje je biti jednostavan jer takve osobe su uvek IN. Gluma ne traje dugo, s vremena na vreme maske spadnu, a onda opet ostanemo samo MI!

- Citav zivot sam podredio statusu u drustvu i karijeri i sta sam na kraju dobio: kiselinu, perut, herpes, anksioznost i infarkt!

- Dok covek shvati sta je ustvari sreca prodje mu zivot jer svi mi ceznemo za nekom apsolutnom srecom koja ne postoji i ... jebes takav zivot!

- Drustvo koje je do skoro upraznjavalo obicaj lapota, ne moze postovati starije. Oni su nam teret cak i kad zivimo od njihovih penzija!

- Devojka svoju intimu prodaje po bagatelnoj ceni. Navali priprosta svetino, jos malo pa nestalo!

- Ponekad vise zaboli ruzna rec nego ucinjeno delo!

- Najveca ljudska sloboda je ne ocekivati od nikoga nista. Mi nikoga ne mozemo menjati osim samih sebe i zbog sebe!

- Kad si iskren, uvek te imaju u saci, cak i oni najblizi!

- U coveku postoji i dobro i lose. Zavisi sta u coveku probudis?

- Niko ne moze sanjati svaki dan ... ali, sanjariti se moze do mile volje!

- Nekada je bilo vazno da stupanjem u brak budete prvi partner vase voljene u seksu, a danas je vazno da budete njen zadnji partner u seksu!

- Neverovatno al' istinito ... sto si stariji, osecas se mladjim!

- Najveca moguca nagrada za ljude oko tebe bila bi da umres. Usrecio bi ih svojim odlaskom tako, da bi se radovali kao nikad u zivotu!

- Ako ne mozes razgovarati lepim recima, ne upotrebljavaj ruzne reci, vec ironiju!

- Ti koji ne razumeju moju tisinu, ne bi me razumeli ni da vicem na sav glas!

- Mladi smo sve dok verujemo da mozemo promeniti svet. Kad to prodje, prosla je mladost, a prosli smo i mi!

- Nekada sam, sebi sam tolika nepoznanica, da me moje stvarno unutrasnje stanje zaprepasti!

- Ljude treba posmatrati kada pricaju, kako pricaju, a ne slusati ih kada pricaju sta pricaju?

- Ako zelite da sacuvate lepe uspomene na nesto, sve sto je potrebno da uradite je da to prekinete kad vam je najlepse!

- I cekanje na sebe nije uzaludno cekanje!

- U osnovnoj skoli najvise sam voleo knjige koje se citaju jednom rukom!

- Pitaju, vratili bi se ali nemaju gde i kome da se vrate? Pa, vratite se sebi!

- Znam osobe koje nikad u zivotu nisam video ali ih pamtim i osecam da su tu negde. Ne znam kako to, negde se nesto zajebalo, al' to je istina!

- Zna li neko dal' se i pustanje vetrova sankcionise? Moze li mi Mali napisati za taj prekrsaj kaznu za ekolosko zagadjenje grada?

- Lako bih te uzeo ali bih te tesko prihvatio!

- Toliko sam dobar covek da ne bih ni mrava zgazio!

- Da mi das sekiru i pile ostao bih gladan jer ne znam kako bih sekiru pojeo?

- Kakvi su to ljudi postali, svi hoce da im se sve sazvace,a oni bi da ga samo progutaju!

- Mi smo narod koji zivi u oblacima, a kad nas rasplacu, tresnemo o zemlju!

- Kad je covek nezadovoljan sobom trazi utehu u greskama ljudi oko sebe. Ako im ne pronadje greske onda ce ih izmisljati!

- Neko ceka prvu priliku, neko drugu, neko ceka pravu priliku, a na kraju svi dobiju ku*ac!

- Za dobrim konjem prasina se dize. Ali, prasima se dize i oko olosa. Sta je sad istina: da li je konj dobar olos ili je olos losa konjina?

- Kad prodjem ulicom i neko vikne: "Hej, majmune", obavezno se okrenem!

- Ljudi nikako da shvate da su im psi pored toga sto su im najbolji prijatelji i najiskreniji prijatelji, sto im ljudi svakako nisu!

- Nisu svetice sve zene zakopcane do grla, a nisu ni sve lose one koje mogu i imaju sta da pokazu!

- Kad zaspis mozes sanjati svasta; i teske i ruzne snove, ali jedino budan mozes sanjati najlepse snove!

- Sad, kad smo postali prijatelji, necu vise da Vas persiram!

- Ako vam zatreba zivotna mudrost posetite neki staracki dom. Tu cete dobiti najbolji zivotni savet, a uz njega i najtopliji stisak ruke, na rastanku!

- Mislim da srecni ljudi niti pisu, a i ne citaju poeziju. Poezija je rezervisana za one druge!

- Od svih zadovoljstava iluzija je prvo i najvece zadovoljstvo!

- Ljudi ponekad prosto zude za tim da budu prevareni. Internet je idealan za to!

- Postujem ljude koji sa visine ne gledaju na druge ljude!

- Golub je simbol mira, a vagina nemira!

- Interesni svet ne ocekuje ni pravu iskrenost ni pravo rijateljstvo. I jedno i drugo nestanu pri najmanjoj pomisli na mogucu transakciju!

- Zene ne vole slabe muskarce,a muskarci ne vole jake zene, odnosno, zene vole jake muskarce, a muskarci vole slabe zene, odnosno, zene vole da budu je*ene, a muskarci vole da je*u!

- Postoji puno jednostavnih ljudi koji imaju svoj stav i misljenje o svemu i svacemu, a sa druge strane imamo komplikovane ljude koji nemaju stav i misljenje ni o cemu!

- Ne postoji skola na svetu koja od nekog moze napraviti coveka jer biti covek je najkompleksnije bice, a to ni jedna skola ne pravi!

- Svi ljudi na svetu imaju nekakav interes. Neki ga iskazuju sasvim otvoreno dok vecina su licemeri koji navlace covekoljubive, altruisticke maske i tako varaju ljude!

- Nije sramora biti seljak, sramota je biti seljacina i stideti se svog porekla!



Autor: Slobodan Kostic

1 коментар:

  1. zdravo ovo je moja priča! Bila sam sedam godina u braku bez djeteta, zbog čega se moj muž počeo čudno ponašati, u zadnje vrijeme dolazi kući i više ne provodi vrijeme sa mnom i rekao je da želi razvod. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je doktorica rekla da ne postoji način da zatrudnim to mi stvarno zagorčava život. sve dok nisam naišao na prijatelja koji mi je s interneta pričao o DR Alabi kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje sam ja prolazila pa sam ga kontaktirala na:(dralaba3000@gmail.com) i objasnila mu je sve mi je rekao trebao biti osiguran prije nego što je mogao baciti čaroliju na ponovno okupljanje kako bi vratio mog muža, što sam i učinila, a on je poslao snažnu molitvu koju sam morala izgovoriti usred noći dok je bacio čaroliju ljubavi. Bilo je čudo 24 sata kasnije moj jedini muž mi se vratio i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je u potpunosti spreman podržati me u svemu što želim, brzo nazovi DR Alabu i reci mu što se događa trenutak i također mi je pripremio i poslao biljni lijek za koji je rekao da će izliječiti svaku neželjenu bolest ili infekciju koja me spriječi da zatrudnem i potom me uputio kako da ga koristim prije susreta sa svojim mužem. Evo nakon korištenja ove autohtone biljke i korijena, nekoliko tjedana kasnije počela sam osjećati znakove trudnoće svuda po sebi, bila sam stvarno trudna i upravo sam rodila dječaka u 1 mjesecu. Kunem se da će cijeli svijet saznati za DR Alabu jer je spasio moju vezu i koji mi također daje djecu koju danas mogu s ponosom zvati svojom. Za svaku ženu koja misli da je to nemoguće, evo prilike da se nasmiješi i donese sreću svojoj obitelji, ljubazno kontaktiraj DR Alabu putem e-maila na: (dralaba3000@gmail.com). Ili ga WhatsApp/Viber putem +1(425) 477-2744, On je doista Bog poslan da donese izgubljene ljubavnike i donese sreću..

    ОдговориИзбриши